Acords de la reunió virtual ordinària del Consell de Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat d'Alacant

Data: dimarts, 19 de desembre de 2023

1. Aprovació de la participació de Juan Carlos Martínez Sevilla, investigador predoctoral adscrit al DLSI, en el curs d'Introducció a la Informàtica Musical durant el curs 2023-2024.

2. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència tutelada per al personal investigador contractat per al curs 2023/2024.

3. Aprovació, si escau, del canvi d'adscripció del departament a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació de la investigadora María Alfaro Contreras.

4. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió.

Acuerdos de la reunión virtual ordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: martes, 19 de diciembre de 2023

1. Aprobación de la participación de Juan Carlos Martínez Sevilla, investigador predoctoral adscrito al DLSI, en el curso de Introducción a la Informática Musical durante el curso 2023-2024.

2. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia tutelada para el personal investigador contratado para el curso 2023/2024.

3. Aprobación, si procede, del cambio de adscripción del departamento al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación de la investigadora María Alfaro Contreras.

4. Aprobación, si procede, del acta de la sesión.

Alacant, 19 de desembre de 2023 / Alicante, 19 de diciembre de 2023