Data: dilluns, 04 de desembre de 2023

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 26 d'octubre del 2023.

3. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'ús de la bossa de contractació generada en la resolució de la plaça DC05266 per a cobrir la plaça DC04762 en el moment en el qual quede vacant.

4. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència tutelada per al personal investigador contractat per al curs 2023/2024.

5. Renovació de l'aval del departament per a la impartició per part del professorat del departament del curs Introducció a la Informàtica Musical durant el curs 2023-2024.

6. Aprovació de la participació de María Alfaro Contreras, investigadora predoctoral adscrita al DLSI, en el curs d'Introducció a la Informàtica Musical durant el curs 2023-2024.

7. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'informe d'acreditació a Catedràtic d'Universitat d'Elena Lloret Pastor i sol·licitud de creació d'una plaça de Catedràtic d'Universitat en funció de la taxa de reposició amb amortització de la plaça DF02892 que ocupa actualment.

8. Aprovació, si escau, del perfil i del tribunal que ha de valorar la plaça DF02892 de Catedràtic d'Universitat.

9. Aprovació, si escau, dels integrants de la comissió de selecció de la borsa de professors substituts.

Fecha: lunes, 04 de diciembre de 2023

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 26 de octubre del 2023.

3. Aprobación, si procede, de la solicitud de uso de la bolsa de contratación generada en la resolución de la plaza DC05266 para cubrir la plaza DC04762 en el momento en el que quede vacante.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia tutelada para el personal investigador contratado para el curso 2023/2024.

5. Renovación del aval del departamento para la impartición por parte del profesorado del departamento del curso Introducción a la Informática Musical durante el curso 2023-2024.

6. Aprobación de la participación de María Alfaro Contreras, investigadora predoctoral adscrita al DLSI, en el curso de Introducción a la Informática Musical durante el curso 2023-2024.

7. Aprobación, si procede, del envío al Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado del informe de acreditación a Catedrático de Universidad de Elena Lloret Pastor y solicitud de creación de una plaza de Catedrático de Universidad en función de la tasa de reposición con amortización de la plaza DF02892 que ocupa actualmente.

8. Aprobación, si procede, del perfil y del tribunal que ha de valorar la plaza DF02892 de Catedrático de Universidad.

9. Aprobación, si procede, de los integrantes de la comisión de selección de la bolsa de profesores sustitutos.

Alacant, 04 de desembre de 2023 / Alicante, 04 de diciembre de 2023