Acords de la reunió virtual ordinŕria del Consell de Departament de Llenguatges i Sistemes Informŕtics de la Universitat d'Alacant

Data: dilluns, 25 de setembre de 2023

1. Aprovació de la solˇlicitud d'impartició de docčncia tutelada per al personal investigador contractat.

2. Aprovació, si escau, de la proposta d'estudi de formació permanent Expert/a en Processament del Llenguatge Natural.

3. Aprovació, si escau, de la participació de professorat del departament en el curs de formació permanent Expert/a en Processament del Llenguatge Natural.

4. Aprovació, si escau, de la solˇlicitud d'impartició de docčncia no tutelada en el curs de formació permanent Expert/a en Processament del Llenguatge Natural per al personal investigador contractat.

5. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió.

Acuerdos de la reunión virtual ordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: lunes, 25 de septiembre de 2023

1. Aprobación de la solicitud de impartición de docencia tutelada para el personal investigador contratado.

2. Aprobación, si procede, de la propuesta de estudio de formación permanente Experto/a en Procesamiento del Lenguaje Natural.

3. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el curso de formación permanente Experto/a en Procesamiento del Lenguaje Natural.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia no tutelada en el curso de formación permanente Experto/a en Procesamiento del Lenguaje Natural para el personal investigador contratado.

5. Aprobación, si procede, del acta de la sesión.

El director alça la sessió, de la qual, com a secretŕria, estenc aquesta acta.

La secretŕria

Alacant, 25 de setembre de 2023 / Alicante, 25 de septiembre de 2023