Data: dijous, 04 de maig de 2023

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 31 de març de 2023.

3. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en la proposta del curs de la Universitat Permanent ''El teu mòbil des de zero'' per al curs 2022-2023.

4. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en la proposta del curs d'especialització de Contínua titulat ''Programació del futur de la web'' per a tres cursos acadèmics.

Ratificació de les aprovacions de les actes de les reunions del Consell de Departament virtuals de: 28/04/2023 13/02/2023

Fecha: jueves, 04 de mayo de 2023

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 31 de marzo de 2023.

3. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en la propuesta del curso de la Universidad Permanente ''Tu móvil desde cero'' para el curso 2022-2023.

4. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en la propuesta del curso de especialización de ContinUA titulado ''Programación del futuro de la web'' para tres cursos académicos.

Ratificación de las aprobaciones de las actas de las reuniones del Consejo de Departamento virtuales de: 28/04/2023 13/02/2023

Alacant, 04 de maig de 2023 / Alicante, 04 de mayo de 2023