Data: divendres, 20 de gener de 2023

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 22 de desembre de 2022

3. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el Grau en Enginyeria Física i Matemàtica.

4. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat per al curs 2022-23.

5. Aprovació, si escau, dels representants del Departament en la comissió de titulació del grau en Intel·ligència Artificial.

Juan A. Pérez OrtizJorge Calvo Zaragoza

6. Aprovació, si escau, dels representants del Departament en la comissió de titulació del màster en Intel·ligència Artificial.

Antonio PertusaElena Lloret Pastor

7. Aprovació, si escau, dels representants del Departament en la comissió de titulació del màster en Enginyeria Biomèdica.

Miguel A. TeruelJuan Carlos Trujillo

Fecha: viernes, 20 de enero de 2023

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 22 de diciembre de 2022.

3. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el Grado en Ingeniería Física y Matemática.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado para el curso 2022-23.

5. Aprobación, si procede, de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del grado en Inteligencia Artificial.

Juan A. Pérez OrtizJorge Calvo Zaragoza

6. Aprobación, si procede, de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del máster en Inteligencia Artificial.

Antonio PertusaElena Lloret Pastor

7. Aprobación, si procede, de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del máster en Ingeniería Biomédica.

Miguel A. TeruelJuan Carlos Trujillo

Alacant, 20 de gener de 2023 / Alicante, 20 de enero de 2023