Data: dijous, 22 de desembre de 2022

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 01 de desembre de 2022.

3. Aprovació, si escau, del balanç de comptes del departament en l'exercici 2022.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de distribució pressupostària per a l'any 2023.

5. Aprovació, si escau, del tribunal que ha de valorar la plaça de Catedràtic d'Universitat del personal del Departament acreditat a tal fi.

6. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat per al curs 2022-23.

Fecha: jueves, 22 de diciembre de 2022

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 01 de diciembre de 2022.

3. Aprobación, si procede, del balance de cuentas del departamento en el ejercicio 2022.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de distribución presupuestaria para el año 2023.

5. Aprobación, si procede, del tribunal que ha de valorar la plaza de Catedrático de Universidad del personal del Departamento acreditado a tal fin.

6. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado para el curso 2022-23.

Alacant, 22 de desembre de 2022 / Alicante, 22 de diciembre de 2022