Acords de la reunió virtual ordinària del Consell de Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat d'Alacant

Data: dilluns, 30 de maig de 2022

1. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en l'acord de col·laboració, amb títol “THE NATIONAL LIBRARIAN'S RESEARCH FELLOWSHIP IN DIGITAL SCHOLARSHIP”, entre The National Library of Scotland i la UNIVERSITAT D'ALACANT.

2. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió.

Acuerdos de la reunión virtual ordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: lunes, 30 de mayo de 2022

1. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el acuerdo de colaboración, con título “THE NATIONAL LIBRARIAN'S RESEARCH FELLOWSHIP IN DIGITAL SCHOLARSHIP”, entre The National Library of Scotland y la UNIVERSIDAD DE ALICANTE.

2. Aprobación, si procede, del acta de la sesión.

Alacant, 30 de maig de 2022 / Alicante, 30 de mayo de 2022