Data: dimecres, 18 de maig de 2022

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 03 de maig de 2022.

3. Aprovació, si escau, de la renovació per al curs 2022-2023 del profesorat amb contracte no estable.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2022-2023.

5. Aprovació, si escau, de la proposta de representació en la comissió de selecció nº 127.

Fecha: miércoles, 18 de mayo de 2022

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 03 de mayo de 2022.

3. Aprobación, si procede, de la renovación para el curso 2022-2023 del profesorado con contrato no estable.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2022-2023.

5. Aprobación, si procede, de la propuesta de representación en la comisión de selección nº 127.

Alacant, 18 de maig de 2022 / Alicante, 18 de mayo de 2022