Data: dijous, 31 de març de 2022

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 10 de març de 2022.

3. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'extensió de la comissió de servei del professor Rafael C. Carrasco Jiménez per al període 1 de juliol de 2022 fins al 30 de juny de 2023 per la seua reincorporació en la European Research Council Executive Agency (ERCEA) durant aquest període.

4. Aprovació, si escau, de la reducció de dedicació de la plaça DC04427, de PL08 a PL06, a partir del pròxim curs 2022-23.

5. Aprovació, si escau, de la proposta o renovació dels cursos de la Universitat Permanent.

S'aprova per unanimitat la participació del departament en les propostes de renovació/noves dels següents cursos:
    *UP 90712 Aprofita el teu telèfon intel·ligent, tauleta i xarxes socials
    *UP 90942 Feix de la teua tauleta la teua aliada
    *UP 91082 Aprén a dissenyar i programar les teues pròpies aplicacions per a mòbil amb App Inventor
    *El teu mòbil des de zero (NOVA)

Fecha: jueves, 31 de marzo de 2022

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 10 de marzo de 2022.

3. Aprobación, si procede, de la solicitud de extensión de la comisión de servicio del profesor Rafael C. Carrasco Jiménez para el período 1 de julio de 2022 hasta el 30 de junio de 2023 por su reincorporación en la European Research Council Executive Agency (ERCEA) durante dicho periodo.

4. Aprobación, si procede, de la reducción de dedicación de la plaza DC04427, de PL08 a PL06, a partir del próximo curso 2022-23.

5. Aprobación, si procede, de la propuesta o renovación de los cursos de la Universidad Permanente.

Se aprueba por unanimidad la participación del departamento en las propuestas de renovación/nuevas de los siguientes cursos:
    *UP 90712 Aprovecha tu smartphone, tablet y redes sociales
    *UP 90942 Haz de tu tablet tu aliada
    *UP 91082 Aprende a diseñar y programar tus propias aplicaciones para móvil con App Inventor
    *Tu móvil desde cero (NUEVA)

Alacant, 31 de març de 2022 / Alicante, 31 de marzo de 2022