Data: dimecres, 19 de gener de 2022

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 13 de gener de 2022.

3. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'informe d'acreditació a Catedràtic d'Universitat de Jesús Peral Cortés, i sol·licitud de creació d'una plaça de Catedràtic d'Universitat en funció de la taxa de reposició amb amortització de la plaça DF02496 que ocupa actualment.

Fecha: miércoles, 19 de enero de 2022

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 13 de enero de 2022.

3. Aprobación, si procede, del envío al Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado del informe de acreditación a Catedrático de Universidad de Jesús Peral Cortés, y solicitud de creación de una plaza de Catedrático de Universidad en función de la tasa de reposición con amortización de la plaza DF02496 que ocupa actualmente.

Alacant, 19 de gener de 2022 / Alicante, 19 de enero de 2022