Data: dimarts, 21 de desembre de 2021

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 29 de novembre de 2021.

3. Aprovació, si escau, del tribunal que ha de valorar la plaça de Catedràtic d'Universitat del personal del Departament acreditat a tal fi.

El director proposa el següent tribunal per a la plaça DF02373:

titularuniversitatsuplentuniversitat
    PresidentJosé Ramón Hilera González SanzAlcaláJuan Carlos Trujillo MondéjarAlicante
    SecretariAntonio Ferrández RodríguezAlicantePatricio Manuel Martínez BarcoAlicante
    Vocal 1Maria Luisa Micó AndrésAlicanteMarcela Fabiana Genero BoccoCastilla-La Mancha
    Vocal 2Lorenzo Valverde GarcíaIlles Balears (UIB)Jaime Gómez OrtegaAlicante
    Vocal 3María Belén Ruíz MezcuaCarlos III de MadridElena María Navarro MartínezCastilla-La Mancha

S'aprova per unanimitat la sol·licitud de col·laboració en tasques docents del personal investigador contractat María Alfaro Contreras, dirigida per Jose Manuel Iñesta, en l'assignatura SDS durant el curs 2021-2022 un total de 60 hores, sota la supervisió de Pedro Ponce de León.

Fecha: martes, 21 de diciembre de 2021

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 29 de noviembre de 2021.

3. Aprobación, si procede, del tribunal que ha de valorar la plaza de Catedrático de Universidad del personal del Departamento acreditado a tal fin.

El director propone el siguiente tribunal para la plaza DF02373:

titularuniversidadsuplenteuniversidad
    PresidenteJosé Ramón Hilera González SanzAlcaláJuan Carlos Trujillo MondéjarAlicante
    SecretarioAntonio Ferrández RodríguezAlicantePatricio Manuel Martínez BarcoAlicante
    Vocal 2Lorenzo Valverde GarcíaIlles Balears (UIB)Jaime Gómez OrtegaAlicante

Se aprueba por unanimidad la solicitud de colaboración en tareas docentes del personal investigador contratado María Alfaro Contreras, dirigida por Jose Manuel Iñesta, en la asignatura SDS durante el curso 2021-2022 un total de 60 horas, bajo la supervisión de Pedro Ponce de León.

Alacant, 21 de desembre de 2021 / Alicante, 21 de diciembre de 2021