Data: dilluns, 29 de novembre de 2021

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 11 de novembre de 2021.

3. Aprovació, si escau, de la modificació de la guia docent de l'assignatura 34071 - TREBALL FI DE GRAU d'Enginyeria Informàtica i I2ADE per al curs 2021-22.

4. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el Màster de Càlcul i Modelització Científica.

S'aprova per unanimitat, després de diverses intervencions que es poden consultar en l'àudio adjunt.

Fecha: lunes, 29 de noviembre de 2021

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 11 de noviembre de 2021.

3. Aprobación, si procede, de la modificación de la guía docente de la asignatura 34071 - TRABAJO FIN DE GRADO de Ingeniería Informática y I2ADE para el curso 2021-22.

4. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el Máster de Cálculo y Modelización Científica.

Se aprueba por unanimidad, tras varias intervenciones que se pueden consultar en el audio adjunto.

Alacant, 29 de novembre de 2021 / Alicante, 29 de noviembre de 2021