Data: dilluns, 26 de juliol de 2021

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 03 de maig de 2012.

3. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el màster universitari en Enginyeria Biomèdica.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de nomenament o renovació de col·laboradors honorífics del nostre Departament para el curs 2021-22.

S'aprova per unanimitat el nomenament dels següents col·laboradors honorífics:
    Andrés Pérez Gil
    Marta Vicente
    Joan Albert Laso
    Santiago Colomo Carmona
    Lea Canales Zaragoza

També s'aprova la renovació dels següents col·laboradors honorífics:
    Aurelia Bustos Moreno
    Rafael Torres Montero
    Óscar Javier Segura Amorós
    José Galiana Martínez
    Ángel Angulo Reverte
    Leonel Iriarte Navarro
    Ángel Morán Presa
    Rubén Izquierdo Beviá
    Fernando Ortuño Ortín
    Susana Soler Miró

5. Aprovació, si escau, de la participació de professorat del Departament, vàlida per a tres cursos acadèmics, en el curs ''Noves Tecnologies de la Informació i les Comunicacions'' de ContinUA.

6. Aprovació, si escau, de la participació de professorat del Departament, vàlida per a tres cursos acadèmics, en el curs ''Tecnologies Emergents I Competències Digitals'' de ContinUA.

Fecha: lunes, 26 de julio de 2021

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 03 de mayo de 2012.

3. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el máster universitario en Ingeniería Biomédica.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de nombramiento o renovación de colaboradores honoríficos de nuestro Departamento para el curso 2021-22.

Se aprueba por unanimidad el nombramiento de los siguientes colaboradores honoríficos:
    Andrés Pérez Gil
    Marta Vicente
    Joan Albert Laso
    Santiago Colomo Carmona
    Lea Canales Zaragoza

También se aprueba la renovación de los siguientes colaboradores honoríficos:
    Aurelia Bustos Moreno
    Rafael Torres Montero
    Óscar Javier Segura Amorós
    José Galiana Martínez
    Ángel Angulo Reverte
    Leonel Iriarte Navarro
    Ángel Morán Presa
    Rubén Izquierdo Beviá
    Fernando Ortuño Ortín
    Susana Soler Miró

5. Aprobación, si procede, de la participación de profesorado del Departamento, válida para tres cursos académicos, en el curso ''Nuevas Tecnologías de la Información y las Comunicaciones'' de ContinUA.

6. Aprobación, si procede, de la participación de profesorado del Departamento, válida para tres cursos académicos, en el curso ''Tecnologías Emergentes Y Competencias Digitales'' de ContinUA.

Alacant, 26 de juliol de 2021 / Alicante, 26 de julio de 2021