Data: dimarts, 06 de juliol de 2021
Hora: 10.30

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 02 de juny de 2021.

3. Aprovació, si escau, de la valoració dels projectes presentats de beca de col·laboració amb el Departament amb la màxima puntuació (4 punts).

S'aprova per unanimitat la valoració amb 4 punts dels projectes presentats de beques de col·laboració de David Ortiz Pérez, Ángel Alepuz Jerez i Eduardo Grande Ruiz.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2021-2022.

S'aprova per unanimitat l'ampliació de les places DC00946 a PL10 i DC04763 a PL12 per amortització de la plaça DC01032 (PL06).

5. Aprovació, si escau, de la proposta d'adscripció de Leopoldo Pla Sempere a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del seu percentatge de participació.

S'aprova per unanimitat l'adscripció de Leopoldo Pla Sempere a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica, amb un 20% de dedicació, i mantenint el 80% restant en el departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

6. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en les comissions de titulació de grau i màster.

Comissions de titulació:
    • GRAU EN ENGINYERIA EN SO I IMATGE EN TELECOMUNICACIÓ:
       Vocal  José Manuel Iñesta QueredaAntonio Jorge Pertusa Ibáñez
    • GRAU EN ENGINYERIA MULTIMÈDIA:
       Vocal  Alicia Garrido AlendaManuel Marco Such
       Vocal  Santiago Meliá Beigbeder
       Vocal  Francisco Moreno SecoFrancisco de Borja Navarro Colorado
    • MÀSTER UNIVERSITARI EN DESENVOLUPAMENT D'APLICACIONS I SERVEIS WEB:
       Vocal  Sergio Luján MoraSantiago Meliá Beigbeder
       Vocal  María Pilar Escobar EstebanJosé Norberto Mazón López
    • MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INFORMÀTICA:
       Secretario/a  Jorge Calvo Zaragoza
       Vocal  Rafael Muñoz TerolJuan Carlos Trujillo Mondéjar
       Vocal  Antonio Ferrández RodríguezCarlos Pérez Sancho

7. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el màster universitari en Intel·ligència Artificial.

Fecha: martes, 06 de julio de 2021

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 02 de junio de 2021.

3. Aprobación, si procede, de la valoración de los proyectos presentados de beca de colaboración con el Departamento con la máxima puntuación (4 puntos).

Se aprueba por unanimidad la valoración con 4 puntos de los proyectos presentados de becas de colaboración de David Ortiz Pérez, Ángel Alepuz Jerez y Eduardo Grande Ruiz.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2021-22.

Se aprueba por unanimidad la ampliación de las plazas DC00946 a PL10 y DC04763 a PL12 por amortización de la plaza DC01032 (PL06).

5. Aprobación, si procede, de la propuesta de adscripción de Leopoldo Pla Sempere al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y de su porcentaje de participación.

Se aprueba por unanimidad la adscripción de Leopoldo Pla Sempere al Instituto Universitario de Investigación Informática, con un 20 % de dedicación, y manteniendo el 80 % restante en el departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos.

6. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisiones de titulación de grado y máster.

Comisiones de titulación:
    • GRADO EN INGENIERÍA EN SONIDO E IMAGEN EN TELECOMUNICACIÓN:
       Vocal  José Manuel Iñesta QueredaAntonio Jorge Pertusa Ibáñez
    • GRADO EN INGENIERÍA MULTIMEDIA:
       Vocal  Alicia Garrido AlendaManuel Marco Such
       Vocal  Santiago Meliá Beigbeder
       Vocal  Francisco Moreno SecoFrancisco de Borja Navarro Colorado
    • MÁSTER UNIVERSITARIO EN DESARROLLO DE APLICACIONES Y SERVICIOS WEB:
       Vocal  Sergio Luján MoraSantiago Meliá Beigbeder
       Vocal  María Pilar Escobar EstebanJosé Norberto Mazón López
    • MÁSTER UNIVERSITARIO EN INGENIERÍA INFORMÁTICA:
       Secretario/a  Jorge Calvo Zaragoza
       Vocal  Rafael Muñoz TerolJuan Carlos Trujillo Mondéjar
       Vocal  Antonio Ferrández RodríguezCarlos Pérez Sancho

7. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el máster universitario en Inteligencia Artificial.

El director alça la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta.
El director levanta la sesión, de la que, como secretaria, extiendo esta acta.

Estela Saquete Boró

Vist i plau / Visto bueno