Data: dimecres, 02 de juny de 2021

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 19 de maig de 2021.

3. Aprovació, si escau, de les guies docents per al curs 2021-2022 de les assignatures impartides en graus i màsters pel Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

4. Aprovació, si escau, de l'assignació del Pla d'Ordenació Docent per al curs 2021-22

5. Aprovació, si escau, de la nova denominació de les sales del departament.

6. Aprovació, si escau, del permís a José Norberto Mazón per a impartir docència remota durant el seu període d'estada de mobilitat a l'estranger.

Fecha: miércoles, 02 de junio de 2021

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 19 de mayo de 2021.

3. Aprobación, si procede, de las guías docentes para el curso 2021-22 de las asignaturas impartidas en grados y másteres por el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos.

4. Aprobación, si procede, de la asignación del Plan de Ordenación Docente para el curso 2021-22.

5. Aprobación, si procede, de la nueva denominación de las salas del departamento.

6. Aprobación, si procede, del permiso a José Norberto Mazón para impartir docencia remota durante su periodo de estancia de movilidad en el extranjero.

Alacant, 02 de juny de 2021 / Alicante, 02 de junio de 2021