Acords de la reunió extraordinària del Consell de Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat d'Alacant

Data: dimarts, 16 de març de 2021
Lloc: videotelefonada

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 11 de març de 2021.

3. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'acreditació a la figura de professor Contractat Doctor de Jorge Calvo Zaragoza.

4. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'acreditació a la figura de professor Contractat Doctor de Yoan Gutiérrez Vázquez.

5. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'acreditació a la figura de professor Contractat Doctor de Miguel Ángel Teruel Martínez.

Acuerdos de la reunión extraordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: martes, 16 de marzo de 2021
Lugar: videollamada

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 11 de marzo de 2021.

Assistents a la reunió / Asistentes a la reunión:

Vots delegats / Votos delegados:

La directora alça la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta.
La directora levanta la sesión, de la que, como secretaria, extiendo esta acta.

Alacant, 16 de març de 2021 / Alicante, 16 de marzo de 2021