Data: dijous, 11 de març de 2021
Lloc: videotelefonada
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20210311

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 3 de març de 2021.

3. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del PDI doctor Alexander Sánchez Díaz.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2021-2022.

Aprovació, si escau, de la renovació de participació del professorat del Departament en el curs d'especialització "Deep Learning".

Fecha: jueves, 11 de marzo de 2021
Lugar: videollamada
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20210311

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 3 de marzo de 2021.

3. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del PDI doctor Alexander Sánchez Díaz.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2021-2022.

Aprobación, si procede, de la renovación de participación del profesorado del Departamento en el curso de especialización "Deep Learning".

Assistents a la reunió / Asistentes a la reunión:

Vots delegats / Votos delegados:

La directora alça la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta.
La directora levanta la sesión, de la que, como secretaria, extiendo esta acta.

Alacant, 11 de març de 2021 / Alicante, 11 de marzo de 2021