Data: dimecres, 3 de març de 2021
Lloc: videotelefonada
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20210303

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 18 de febrer de 2021.

3. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del PDI doctor Víctor Manuel Sánchez Cartagena.

4. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del PDI doctor Miquel Esplà Gomis.

5. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del PDI doctor Adrián Ballester Espinosa.

6. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'informe d'acreditació a Titular d'Universitat de Felipe Sánchez Martínez, i sol·licitud de creació d'una plaça de Titular d'Universitat en funció de la taxa de reposició amb amortització de la plaça DC04056 que ocupa actualment.

7. Aprovació, si escau, de la convocatòria d'eleccions a representants de col·lectius en el Consell del Departament, del calendari electoral i de la composició de la Comissió Electoral.

Calendari i composició de la Comissió Electoral.
  8. Aprovació, si escau, de la realització d'eleccions a representants de col·lectius en el Consell del Departament mitjançant votació electrònica.

Fecha: miércoles, 3 de marzo de 2021
Lugar: videollamada
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20210303

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 18 de febrero de 2021.

3. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del PDI doctor Víctor Manuel Sánchez Cartagena.

4. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del PDI doctor Miquel Esplà Gomis.

5. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del PDI doctor Adrián Ballester Espinosa.

6. Aprobación, si procede, del envío al Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado del informe de acreditación a Titular de Universidad de Felipe Sánchez Martínez, y solicitud de creación de una plaza de Titular de Universidad en función de la tasa de reposición con amortización de la plaza DC04056 que ocupa actualmente.

7. Aprobación, si procede, de la convocatoria de elecciones a representantes de colectivos en el Consejo del Departamento, del calendario electoral y de la composición de la Comisión Electoral.

Calendario y composición de la Comisión Electoral.
  8. Aprobación, si procede, de la realización de elecciones a representantes de colectivos en el Consejo del Departamento mediante votación electrónica.

Alacant, 3 de març de 2021 / Alicante, 3 de marzo de 2021