Data: dijous, 18 de febrer de 2021
Lloc: videotelefonada

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 28 de gener de 2021.

3. Aprovació, si escau, de la data de celebració de les eleccions a la direcció del departament..

4. Aprovació, si escau, de l'aval del departament a la sol·licitud de llicència d'any sabàtic per al curs 2021-22 de José Manuel Iñesta Quereda.

5. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del PDI doctor Gustavo Candela Romero.

6. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del PDI doctor María Pilar Escobar Esteban.

7. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del PDI doctor Miguel Ángel Teruel Martínez.

9. Torn obert de paraula.

Fecha: jueves, 18 de febrero de 2021
Lugar: videollamada

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 28 de enero de 2021.

3. Aprobación, si procede, de la fecha de celebración de las elecciones a la dirección del departamento.

4. Aprobación, si procede, del soporte del departamento a la solicitud de licencia de año sabático para el curso 2021-22 de José Manuel Iñesta Quereda.

5. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del PDI doctor Gustavo Candela Romero.

6. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del PDI doctor María Pilar Escobar Esteban.

7. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del PDI doctor Miguel Ángel Teruel Martínez.

Assistents a la reunió / Asistentes a la reunión:

Vots delegats / Votos delegados:

Alacant, 18 de febrer de 2021 / Alicante, 18 de febrero de 2021