Data: dijous, 3 de desembre de 2020
Lloc: videotelefonada

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades els dies 2, 15 i 16 de novembre de 2020.

3. Aprovació de modificacions en el barem del departament.

4. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat durant el curs 2020-2021.

5. Aprovació, si escau, del compromís del departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics, en la convocatòria 2020 d'ajudes a «Projectes d'I+D+i» del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020, i si la sol·licitud fóra acceptada, de mantenir la vinculació contractual amb Jorge Calvo Zaragoza, durant el període d'execució del projecte sol·licitat.

6. Aprovació, si escau, del compromís del departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics, en la convocatòria 2020 d'ajudes a «Projectes d'I+D+i» del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020, i si la sol·licitud fóra acceptada, de mantenir la vinculació contractual amb Miguel Ángel Teruel Martínez, durant el període d'execució del projecte sol·licitat.

8. Torn obert de paraula.

Fecha: jueves, 3 de diciembre de 2020
Lugar: videollamada

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas los días 2, 15 y 16 de noviembre de 2020.

3. Aprobación de modificaciones en el baremo del departamento.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado durante el curso 2020-2021.

5. Aprobación, si procede, del compromiso del departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos, en la convocatoria 2020 de ayudas a «Proyectos de I+D+i» del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020, y si la solicitud fuera aceptada, de mantener la vinculación contractual con Jorge Calvo Zaragoza, durante el periodo de ejecución del proyecto solicitado.

6. Aprobación, si procede, del compromiso del departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos, en la convocatoria 2020 de ayudas a «Proyectos de I+D+i» del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020, y si la solicitud fuera aceptada, de mantener la vinculación contractual con Miguel Ángel Teruel Martínez, durante el periodo de ejecución del proyecto solicitado.

Assistents a la reunió / Asistentes a la reunión:

Vots delegats / Votos delegados:

La directora alça la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta.
La directora levanta la sesión, de la que, como secretaria, extiendo esta acta.

Alacant, 3 de desembre de 2020 / Alicante, 3 de diciembre de 2020