Data: divendres, 2 d'octubre de 2020

1. Aprovació, si escau, de les actes de la reunions del Consell celebrades els dies 30 de juliol i 21 de setembre de 2020.

3. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2020-2021.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de nomenament o renovació de col·laboradors honorífics del nostre Departament per al curs 2020-2021.

5. Aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació del doctor Jose Javier Valero Mas.

6. Aprovació, si escau, que l'assignació a vigilància d'examen o a tribunals de Treball Fi de Grau es realitze sobre la base de la càrrega docent assignada en la titulació corresponent

1 vot a favor i 41 en contra.

8. Torn obert de paraula.

Fecha: viernes, 2 de octubre de 2020

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas los días 30 de julio y 21 de septiembre de 2020.

3. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2020-21.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de nombramiento o renovación de colaboradores honoríficos de nuestro Departamento para el curso 2020-2021

5. Aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación del doctor Jose Javier Valero Mas.

6. Aprobación, si procede, de que la asignación a vigilancia de examen o a tribunales de Trabajo Fin de Grado se realice en base a la carga docente asignada en la titulación correspondiente.

1 voto a favor y 41 en contra.

Eva Gómez Ballester

Alacant, 2 d'octubre de 2020 / Alicante, 2 de octubre de 2020