Acords de la reunió virtual ordinària del Consell de Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat d'Alacant

Data: dilluns, 21 de setembre de 2020
Lloc: Reunió Virtual

1. Aprovació, si escau, de la proposta de nomenament o renovació de col·laboradors honorífics del nostre Departament per al curs 2020-2021.

2. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat durant el curs 2020-2021.

3. Aprovació, si escau, de la valoració dels projectes presentats de beca de col·laboració amb el Departament amb la màxima puntuació (4 punts).

4. Aprovació, si escau, del suport del departament a l'edició i publicació del llibre ''Open a GLAM Lab'' pel Servei de Publicacions de la Universitat d'Alacant.

Acuerdos de la reunión virtual ordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: lunes, 21 de septiembre de 2020
Lugar: Reunión Virtual

1. Aprobación, si procede, de la propuesta de nombramiento o renovación de colaboradores honoríficos de nuestro Departamento para el curso 2020-2021.

2. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado durante el curso 2020-2021.

3. Aprobación, si procede, de la valoración de los proyectos presentados de beca de colaboración con el Departamento con la máxima puntuación (4 puntos).

4. Aprobación, si procede, del apoyo del departamento a la edición y publicación del libro ''Open a GLAM Lab'' por el Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alicante.

Alacant, 21 de setembre de 2020 / Alicante, 21 de septiembre de 2020