Data: dimarts, 14 de juliol de 2020
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20200714

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades els dies 1 de juny, 17 de juny i 1 de juliol.

3. Aprovació, si escau, de la modificació de les guies docents, per al curs 2020-21, d'algunes assignatures impartides en graus pel Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

4. Aprovació, si escau, de la sol·licitud de contractació d'un professor associat a temps parcial PL06 (9 crèdits) per amortització de la plaça ASO PL06 DC01686, amb disponibilitat horària de matí i vesprada, per a impartir docència en les assignatures de les quals s'encarregarà el departament durant el curs 2020-21.

5. Aprovació, si escau, de la modificació del percentatge de dedicació investigadora del PDI doctor adscrit a instituts universitaris d'investigació.

6. Aprovació, si escau, de la valoració dels projectes presentats de beca de col·laboració amb el Departament amb la màxima puntuació (4 punts).

Fecha: martes, 14 de julio de 2020
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20200714

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas los días 1 de junio, 17 de junio y 1 de julio.

3. Aprobación, si procede, de la modificación de las guías docentes, para el curso 2020-21, de algunas asignaturas impartidas en grados por el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de contratación de un profesor asociado a tiempo parcial PL06 (9 créditos) por amortización de la plaza ASO PL06 DC01686, con disponibilidad horaria de mañana y tarde, para impartir docencia en las asignaturas de las que se encargará el departamento durante el curso 2020-21.

5. Aprobación, si procede, de la modificación del porcentaje de dedicación investigadora del PDI doctor adscrito a institutos universitarios de investigación.

6. Aprobación, si procede, de la valoración de los proyectos presentados de beca de colaboración con el Departamento con la máxima puntuación (4 puntos).

Alacant, 14 de juliol de 2020 / Alicante, 14 de julio de 2020