Acta de la reunió ordinària del Consell de Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat d'Alacant

Data: dimarts, 28 d'abril de 2020
Lloc: Vídeotelefonada
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20200428

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el 8 d'abril de 2020.

3. Aprovació, si escau, de les adaptacions curriculars d'acord amb la Resolució Rectoral de 6 d'abril de 2020, de la docència i l'avaluació no presencials per a la convocatòria C3 de les diferents assignatures de la docència de les quals s'encarrega el departament.

4. Aprovació si escau de la participació del professorat del Departament en el curs d'especialització ''Taller de Herramientas colaborativas con GCloud UA''.

5. Aprovació si escau de la participació del professorat del Departament en el curs d'especialització ''Taller de herramientas colaborativas Cloud Microsoft''.

7. Torn obert de paraula.

Acta de la reunión ordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: martes, 28 de abril de 2020
Lugar: Vídeollamada
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20200428

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el 8 de abril de 2020.

3. Aprobación, si procede, de las adaptaciones curriculares de acuerdo con la Resolución Rectoral de 6 de abril de 2020, de la docencia y la evaluación no presenciales para la convocatoria C3 de las diferentes asignaturas de cuya docencia se encarga el departamento.

4. Aprobación si procede de la participación del profesorado del Departamento en el curso de especialización ''Taller de Herramientas colaborativas con GCloud UA''.

5. Aprobación si procede de la participación del profesorado del Departamento en el curso de especialización ''Taller de herramientas colaborativas Cloud Microsoft''.

La directora alça la sessió, de la qual, com a secretària, estenc aquesta acta.
La directora levanta la sesión, de la que, como secretaria, extiendo esta acta.

Alacant, 28 d'abril de 2020 / Alicante, 28 de abril de 2020