Data: dimarts, 8 d'octubre de 2019

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades el 4 de juliol, el 12 de juliol i el 13 de setembre de 2019.

3. Aprovació, si escau, de la participació del personal del Departament en el curs d'estiu, en la seu Rafael Altamira, ''Introducció al Deep Learning''.

4. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat durant el curs 2019-2020.

5. Aprovació si escau del compromís de renovació de la plaça d'ajudant doctor DC04547.

6. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del grau en Enginyeria Multimedia.

7. Titular
    Santiago Meliá

8. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del grau en Enginyeria Informàtica.

Irene Garrigós Francisco Moreno
    Antonio Ferrández David Tomás

9. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del grau en Enginyeria Biomèdica.

Patricio Martínez Armando Suárez

10. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del màster en Enginyeria Informàtica.

David Tomás Antonio Ferrández

11. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del màster en Desenvolupament d'aplicacions i Serveis web.

Juan Ramón Rico Sergio Luján
    Mª Pilar Escobar Jose Norberto Mazón

Fecha: martes, 8 de octubre de 2019

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas el 4 de julio, el 12 de julio y el 13 de septiembre de 2019.

3. Aprobación, si procede, de la participación del personal del Departamento en el curso de verano, en la sede Rafael Altamira, ''Introducción al Deep Learning''.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado durante el curso 2019-2020.

5. Aprobación si procede del compromiso de renovación de la plaza de contratado doctor DC04547.

6. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del grado en Ingeniería Multimedia.

Titular
    Santiago Meliá

7. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del grado en Ingeniería Informática.

Irene Garrigós Francisco Moreno
    Antonio Ferrández David Tomás

8. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del grado en Ingeniería Biomédica.

Patricio Martínez Armando Suárez

9. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del máster en Ingeniería Informática.

David Tomás Antonio Ferrández

10. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del máster en Desarrollo de aplicaciones y Servicios web.

Juan Ramón Rico Sergio Luján
    Mª Pilar Escobar Jose Norberto Mazón