Data: dilluns, 17 de juny de 2019
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20190617

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el 6 de juny de 2019.

3. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2019-20.

Modificació de plantilla.

4. Aprovació, si escau, de l'assignació del Pla d'Ordenació Docent per al curs 2019-20.

Assignació POD.

5. Aprovació, si escau, de les guies docents de les assignatures impartides en graus pel Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics per al curs 2019-20.

Guies.

Manuel Marco planteja que des del departament se sol·licite la coordinació de l'assignatura Escenarios tecnológicos en las organizaciones. Explica que és una assignatura compartida amb altres departaments i que, fins ara, ha coordinat Faraón Llorens. El pròxim curs Faraón no impartirà docència d'aquesta assignatura i Manuel Marco serà l'únic temps complet en la mateixa.

Fecha: lunes, 17 de junio de 2019
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20190617

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el 6 de junio de 2019.

3. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2019-2020.

Modificación de plantilla.

4. Aprobación, si procede, de la asignación del Plan de Ordenación Docente para el curso 2019-20.

Asignación POD.

5. Aprobación, si procede, de las guías docentes de las asignaturas impartidas en grados por el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos para el curso 2019-20.

Guías.

Manuel Marco plantea que desde el departamento se solicite la coordinación de la asignatura Escenarios tecnológicos en las organizaciones. Explica que es una asignatura compartida con otros departamentos y que, hasta ahora, ha coordinado Faraón LLorens. El próximo curso Faraón no impartirá docencia de esta asignatura y Manuel Marco será el único tiempo completo en la misma.

Alacant, 17 de juny de 2019 / Alicante, 17 de junio de 2019