Data: dijous, 6 de juny de 2019
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20190606

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades els dies 8 i 17 de maig de 2019.

3. Aprovació, si escau, de les guies docents de les assignatures impartides en màsters pel Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

4. Aprovació, si escau, de la proposta dels nous representants en la comissió de selecció nº 127.

5. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses.

6. Aprovació, si escau, de la proposta de nomenament o renovació de col·laboradors honorífics del nostre Departament per al curs 2019-20.

7. Assumptes de tràmit: aprovació, si escau, de la participació del personal del departament en el curs d'especialització o activitat acadèmica orientada a la formació amb títol “Digital Libraries for Musicology 2019”.

8. Torn obert de paraula.

S

Fecha: jueves, 6 de junio de 2019
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20190606

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas los días 8 y 17 de mayo de 2019.

3. Aprobación, si procede, de las guías docentes de las asignaturas impartidas en másteres por el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de los nuevos representantes en la comisión de selección nº 127

5. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del Doble Grado en Ingeniería Informática y Administración y Dirección de Empresas.

6. Aprobación, si procede, de la propuesta de nombramiento o renovación de colaboradores honoríficos de nuestro Departamento para el curso 2019-20.

7. Asuntos de trámite: aprobación, si procede, de la participación del personal del departamento en el curso de especialización o actividad académica orientada a la formación con título “Digital Libraries for Musicology 2019”.

Alacant, 6 de juny de 2019 / Alicante, 6 de junio de 2019