Data: dimecres, 8 de maig de 2019
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20190508

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunións del Consell celebrades els dies 4 i 12 d'abril de 2019.

S'aproven per unanimitat.

3. Aprovació, si escau, de la proposta o renovació dels cursos de la Universitat Permanent.

4. Aprovació, si escau, de la renovació per al curs 2019-2020 del professorat amb contracte no estable.

5. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2019-2020.

7. Torn obert de paraula.

Fecha: miércoles, 8 de mayo de 2019
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20190508

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas los días 4 y 12 de abril de 2019.

Se aprueban por unanimidad.

3. Aprobación, si procede, de la propuesta o renovación de los cursos de la Universidad Permanente.

4. Aprobación, si procede, de la renovación para el curso 2019-2020 del profesorado con contrato no estable.

5. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2019-2020.

Alacant, 8 de maig de 2019 / Alicante, 8 de mayo de 2019