Data: dijous, 17 de gener de 2019

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades el 14, 22 i 29 de novembre, i 13 de decembre de 2018.

3. Aprovació, si escau, dels comptes del departament en l'exercici 2018.

Comptes 2018.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de distribució pressupostària per a l'any 2019.

Pressupost 2019.

5. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en l'assignatura ''Emprendimiento i recerca en Robòtica'' del grau en Enginyeria Robòtica.

6. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en l'assignatura 26211 ''Física Quàntica Avançada'' del grau en Física, en el curs 2019-20.

7. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'informe d'acreditació a Titular d'Universitat de Alejandro Maté Morga i sol·licitud de creació d'una plaça de Titular d'Universitat en funció de la taxa de reposició amb amortització de la plaça DC04425 que ocupa actualment.

9. Torn obert de paraula.

Fecha: jueves, 17 de enero de 2019

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas el 14, 22 y 29 de noviembre, y 13 de diciembre de 2018.

3. Aprobación, si procede, de las cuentas del departamento en el ejercicio 2018.

Cuentas 2018.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de distribución presupuestaria para el año 2019.

Presupuesto 2019.

5. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en la asignatura ''Emprendimiento e investigación en Robótica'' del grado en Ingeniería Robótica.

6. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en la asignatura 26211 ''Física Cuántica Avanzada'' del grado en Física, en el curso 2019-20.

7. Aprobación, si procede, del envío al Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado del informe de acreditación a Titular de Universidad de Alejandro Maté Morga, y solicitud de creación de una plaza de Titular de Universidad en función de la tasa de reposición con amortización de la plaza DC04425 que ocupa actualmente.

El secretari
/ El secretario