Data: dijous, 18 d'octubre de 2018
Lloc: Sala de Reunions "Claude Shannon" del Departament

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades 28, 24 i 13 de setembre de 2018.

3. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'informe d'acreditació a Titular d'Universitat d'Antonio Pertusa Ibañez i sol·licitud de creació d'una plaça de Titular d'Universitat en funció de la taxa de reposició amb amortització de la plaça DC03250 que ocupa actualment.

4. Aprovació, si escau, de la participació del departament en el programa d'estudis propis ''SMART TOURISM Y GESTIÓN DE DESTINOS INTELIGENTES''.

Ningú en fa ús.

Fecha: jueves, 18 de octubre de 2018
Lugar: Sala de Reuniones "Claude Shannon" del Departamento

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas 28, 24 y 13 de septiembre de 2018.

3. Aprobación, si procede, del envío al Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado del informe de acreditación a Titular de Universidad de Antonio Pertusa Ibañez, y solicitud de creación de una plaza de Titular de Universidad en función de la tasa de reposición con amortización de la plaza DC03250 que ocupa actualmente.

4. Aprobación, si procede, de la participación del departamento en el programa de estudios propios ''SMART TOURISM Y GESTIÓN DE DESTINOS INTELIGENTES''.

Nadie ruega ni pregunta nada.

La directora alça la sessió, de la qual, com a secretari, estenc aquesta acta.
La directora levanta la sesión, de la que, como secretario, extiendo esta acta.

Alacant, 18 d'octubre de 2018 / Alicante, 18 de octubre de 2018