Data: dijous, 13 de setembre de 2018
Lloc: aula EP/S-10P, Politècnica IV

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el 25 de juliol de 2018.

3. Aprovació, si escau, de la participació del departament en el programa d'estudis propis ''Anàlisi de Dades i gestió intel·ligent de negocis''.

4. Aprovació, si escau, de les guies docents de les assignatures impartides en graus pel Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

Es proposa l'aprovació de les modificacions realitzades en la guia docent de l'assignatura (20039) SISTEMES MULTIMÈDIA.

5. Aprovació, si escau, de la proposta de nomenament o renovació de col·laboradors honorífics del nostre Departament para el curs 2018-19.

Es proposen les següents renovacions i nomenaments.
    renovacionsnomenaments
    ACUÑA CAICEDO, ROBERTO WELLINGTON
    ANGULO REVERTE, ÁNGEL RAMÓN
    GALIANA MARTÍNEZ, JOSÉ
    IRIARTE NAVARRO, LEONEL
    SEGURA AMORÓS, OSCAR JAVIER
    SOLER MIRÓ, SUSANA
    ORTUÑO ORTÍN, FERNANDO
    TORRES MONTERO, RAFAEL
    TORREGROSA HERNÁNDEZ, YOLANDA
    BARROS CATALÁN, CRISTINA
    BERNABEU BRIONES, JOSE FRANCISCO
    CALVO ZARAGOZA, JORGE
    IZQUIERDO BEVIÁ, RUBÉN
    VALERO MÁS, JOSE JAVIER

6. Aprovació, si escau, de la valoració dels projectes presentats de beca de col·laboració amb el Departament.

Es proposa qualificar amb la màxima puntuació (4 punts) les sol·licituds de
    1. Francisco de Borja Valero Antón (dirigeix Juan Antonio Pérez Ortiz)
    2. Ignacio Blasco Muñoz (dirigeix José Manuel Iñesta Quereda)

Així mateix, que si arriben nous projectes, en termini, es valoren amb la mateixa puntuació i es donen per aprovats per aquest Consell de Departament.

7. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat durant el curs 2018-2019.

César González Mora, investigador col·laborador junior adscrit al DLSI, sol·licita impartir 30 hores en (34019) Eines Avançades per al Desenvolupament d'Aplicacions, sota la supervisió de la professora Irene Garrigós Fernández.

Fecha: jueves, 13 de septiembre de 2018
Lugar: aula EP/S-10P, Politécnica IV

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el 25 de julio de 2018.

3. Aprobación, si procede, de la participación del departamento en el programa de estudios propios ''Análisis de Datos y gestión inteligente de negocios''.

4. Aprobación, si procede, de las guías docentes de las asignaturas impartidas en grados por el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos.

Se propone la aprobación de las modificaciones realizadas en la guía docente de la asignatura (20039) SISTEMAS MULTIMEDIA.

5. Aprobación, si procede, de la propuesta de nombramiento o renovación de colaboradores honoríficos de nuestro Departamento para el curso 2018-19,

Se proponen las siguientes renovaciones y nombramientos.
    renovacionesnombramientos
    ACUÑA CAICEDO, ROBERTO WELLINGTON
    ANGULO REVERTE, ÁNGEL RAMÓN
    GALIANA MARTÍNEZ, JOSÉ
    IRIARTE NAVARRO, LEONEL
    SEGURA AMORÓS, OSCAR JAVIER
    SOLER MIRÓ, SUSANA
    ORTUÑO ORTÍN, FERNANDO
    TORRES MONTERO, RAFAEL
    TORREGROSA HERNÁNDEZ, YOLANDA
    BARROS CATALÁN, CRISTINA
    BERNABEU BRIONES, JOSE FRANCISCO
    CALVO ZARAGOZA, JORGE
    IZQUIERDO BEVIÁ, RUBÉN
    VALERO MÁS, JOSE JAVIER

6. Aprobación, si procede, de la valoración de los proyectos presentados de beca de colaboración con el Departamento.

Se propone calificar con la máxima puntuación (4 puntos) las solicitudes de
    1. Francisco de Borja Valero Antón (dirige Juan Antonio Pérez Ortiz)
    2. Ignacio Blasco Muñoz (dirige José Manuel Iñesta Quereda)

Así mismo, que si llegan nuevos proyectos, en plazo, se valoren con la misma puntuación y se den por aprobados por este Consejo de Departamento.

7. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado durante el curso 2018-2019

César González Mora, investigador colaborador junior adscrito al DLSI, solicita impartir 30 horas en (34019) Herramientas Avanzadas para el Desarrollo de Aplicaciones, bajo la supervisión de la profesora Irene Garrigós Fernández.

El secretari
/ El secretario