Data: dimecres, 25 de juliol de 2018

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el 5 de juliol de 2018.

3. Aprovació, si escau, de les guies docents de les assignatures impartides en graus pel Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

S'aprova per unanimitat la guia d'Anàlisi i Disseny d'Algorismes (34018), del grau en Enginyeria Informàtica.
  4. Aprovació, si escau, de la participació del personal del Departament en el curs d'especialització ''Lectura i mirada: la novel·la gràfica. Club de literatura i art''.

S'aprova per unanimitat la participació del professor José Manuel Iñesta Quereda en l'equip de recerca del programa de doctorat "Musicologia Panhispànica i Època Moderna: discursos musicals i la seua aplicació a través de les ciències i la tecnologia".

Fecha: miércoles, 25 de julio de 2018

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el 5 de juliol de 2018.

3. Aprobación, si procede, de las guías docentes de las asignaturas impartidas en grados por el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos.

Se aprueba por unanimidad la guía de Análisis y Diseño de Algoritmos (34018), del grado en Ingeniería en Informática.
  4. Aprobación, si procede, de la participación del personal del Departamento en el curso de especialización ''Lectura y mirada: la novela gráfica. Club de literatura y arte''.

Se aprueba por unanimidad la participación del profesor José Manuel Iñesta Quereda en el equipo de investigación del programa de doctorado "Musicología Panhispánica y Época Moderna: discursos musicales y su aplicación a través de las ciencias y la tecnología".

El secretari
/ El secretario