Data: dimarts, 19 de juny de 2018

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del 7 de juny i del 17 de maig de 2018.

S'aproven per unanimitat.
  3. Aprovació, si escau, de l'assignació del Pla d'Ordenació Docent per al curs 2018-19.

Es proposa la següent distribució de crèdits: (Annex 1)

4. Aprovació, si escau, de les guies docents de les assignatures impartides en graus pel Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

Es proposa l'aprovació de les següents guies modificades de cara al curs 2018-19 (Annex 2).

5. Aprovació, si escau, del nomenament dels representants del Departament en la comissió de titulació del màster en Ciberseguretat.

Es proposa com a titular a Francisco Moreno Seco, i com a suplent a Ramón Rubio Serna.

6. Aprovació, si escau, del tribunal que ha de valorar la plaça de Professor Contractat Doctor DC04213.

Es proposa el següent tribunal:
    TitularSuplent
    PresidentPatricio MartínezRafael Muñoz Guillena
    SecretàriaEstela SaquetePaloma Moreda
    VocalLuisa MicóIrene Garrigós
    VocalPaolo Rosso(UPV)Antonio Molina(UPV)
    VocalMiguel Ángel Cumbreras(UJA)María Teresa Martín(UJA)

7. Aprovació, si escau, del compromís del departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics, en la convocatòria de 2018 del Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació, i si la sol·licitud fóra acceptada, de mantenir la vinculació contractual amb Alejandro Maté Morga, durant el període d'execució del projecte sol·licitat.

8. Assumptes de tràmit: aprovació, si escau, del curs d'especialització o activitat acadèmica orientada a la formació "Congreso Internacional de la Habanera Torrevieja 2018 (V)".

Fecha: martes, 19 de junio de 2018

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones de 7 de junio y 17 de mayo de 2018.

3. Aprobación, si procede, de la asignación del Plan de Ordenación Docente para el curso 2018-19.

Se propone la siguiente distribución de créditos: (Anexo 1)

4. Aprobación, si procede, de las guías docentes de las asignaturas impartidas en grados por el Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos.

Se propone la aprobación de las siguientes guías modificadas de cara al curso 2018-19 (Anexo 2).

5. Aprobación, si procede, del nombramiento de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del máster en Ciberseguridad.

Se propone como titular a Francisco Moreno Seco, y como suplente a Ramón Rubio Serna.

6. Aprobación, si procede, del tribunal que ha de valorar la plaza de Profesor Contratado Doctor DC04213.

Se propone el siguiente tribunal:
    TitularSuplente
    PresidentePatricio MartínezRafael Muñoz Guillena
    SecretariaEstela SaquetePaloma Moreda
    VocalLuisa MicóIrene Garrigós
    VocalPaolo Rosso(UPV)Antonio Molina(UPV)
    VocalMiguel Ángel Cumbreras(UJA)María Teresa Martín(UJA)

7. Aprobación, si procede, del compromiso del departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos, en la convocatoria de 2018 del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación, y si la solicitud fuera aceptada, de mantener la vinculación contractual con Alejandro Maté Morga, durante el periodo de ejecución del proyecto solicitado.

8. Asuntos de trámite: aprobación, si procede, del curso de especialización o actividad académica orientada a la formación “Congreso Internacional de la Habanera Torrevieja 2018 (V)”.

Assistents a la reunió / Asistentes a la reunión:

Vots delegats / Votos delegados:

La directora alça la sessió, de la qual, com a secretari, estenc aquesta acta.
La directora levanta la sesión, de la que, como secretario, extiendo esta acta.

El secretari
/ El secretario