Data: dimecres, 9 de maig de 2018
Lloc: Sala de Reunions "Claude Shannon" del Departament

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el 3 de maig de 2018.

3. Aprovació, si escau, de l'eliminació de l'assignatura ''Sistemes de Gestió de Coneixement Sanitari'' del grau en Tecnologies de la Informació per a la Salut.

4. Aprovació, si escau, de la cessió de l'assignatura ''Sistemes de Gestió de la Seguretat'', del màster en Ciberseguretat, al departament de Tecnologia Informàtica i Computació.

Fecha: miércoles, 9 de mayo de 2018
Lugar: Sala de Reuniones "Claude Shannon" del Departamento

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el 3 de mayo de 2018.

3. Aprobación, si procede, de la eliminación de la asignatura ''Sistemas de Gestión de Conocimiento Sanitario'' del grado en Tecnologías de la Información para la Salud.

4. Aprobación, si procede, de la cesión de la asignatura ''Sistemas de Gestión de la Seguridad'', del máster en Ciberseguridad, al departamento de Tecnología Informática y Computación.

Alacant, 9 de maig de 2018 / Alicante, 9 de mayo de 2018