Data: dijous, 26 d'abril de 2018

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el 18 de abril de 2018.

3. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2018-19.

4. Aprovació, si escau, del tribunal que ha de valorar la plaça de Catedràtic d'Universitat del personal del Departament acreditat a tal fi.

S'aprova per unanimitat proposar el següent tribunal:
    titularuniversitatsuplentuniversitat
    PresidentManuel Javier Palomar SanzAlacantRafael Muñoz GuillenaAlacant
    SecretariPatricio Manuel Martínez BarcoAlacantMaría Luisa Micó AndrésAlacant
    Vocal 1Felisa Verdejo MailloUNEDLourdes Araujo SernaUNED
    Vocal 2María Aránzazu Illarramendi EchaveUPV/EHUEncarnación Segarra SorianoPol. València
    Vocal 3Luis Alfonso Ureña LópezJaénEmilio Sanchís ArnalPol. València

5. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'informe d'acreditació a Titular d'Universitat d'Elena Lloret Pastor i sol·licitud de creació d'una plaça de Titular d'Universitat en funció de la taxa de reposició amb amortització de la plaça que ocupa actualment.

6. Aprovació, si escau, del perfil de la plaça de Contractat Doctor en règim laboral de David Tomás Díaz.

7. Aprovació, si escau, de la participació del personal del departament en un curs d'expert universitari titulat ''Expert en Arquitectures Cloud amb Amazon AWS i Google GCP''.

S'aprova.
  8. Assumptes de tràmit: aprovació, si escau, de l'adscripció a l'Institut Universitari de Recerca Informàtica (IUII) i del percentatge de dedicació de doctors del departament.

S'aprova per unanimitat la sol·licitud d'adscripció al departament i al IUII al 50 % dels professors Manuel Palomar Sanz i Patricio Martínez Barco.

Acta de la reunión ordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: jueves, 26 de abril de 2018

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el 18 de abril de 2018.

3. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2018-2019.

4. Aprobación, si procede, del tribunal que ha de valorar la plaza de Catedrático de Universidad del personal del Departamento acreditado a tal fin.

Se aprueba proponer el siguiente tribunal:
    titularuniversidadsuplenteuniversidad
    PresidenteManuel Javier Palomar SanzAlicanteRafael Muñoz GuillenaAlicante
    SecretarioPatricio Manuel Martínez BarcoAlicanteMaría Luisa Micó AndrésAlicante
    Vocal 1Felisa Verdejo MailloUNEDLourdes Araujo SernaUNED
    Vocal 2María Aránzazu Illarramendi EchaveUPV/EHUEncarnación Segarra SorianoPol. Valencia
    Vocal 3Luis Alfonso Ureña LópezJaénEmilio Sanchís ArnalPol. Valencia

5. Aprobación, si procede, del envío al Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado del informe de acreditación a Titular de Universidad de Elena Lloret Pastor, y solicitud de creación de una plaza de Titular de Universidad en función de la tasa de reposición con amortización de la plaza que ocupa actualmente.

6. Aprobación, si procede, del perfil de la plaza de Contratado Doctor en régimen laboral de David Tomás Díaz.

7. Aprobación, si procede, de la participación del personal del departamento en un curso de experto universitario titulado ''Experto en Arquitecturas Cloud con Amazon AWS y Google GCP''.

Se aprueba.
  8. Asuntos de trámite: aprobación, si procede, de la adscripción al Instituto Universitario de Investigación Informática (IUII) y del porcentaje de dedicación de doctores del departamento.

Se aprueba por unanimidad la solicitud de adscripción al departamento y al IUII al 50 % de los profesores Manuel Palomar Sanz y Patricio Martínez Barco.

El secretari
/ El secretario